وبگردی

تحلیل محتوایی وب سایت

وبگردی

تحلیل محتوایی وب سایت

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۴۳ ب.ظ

معرفی پنج نهال گردو برتر و تجاری

معرفی پنج نهال گردو برتر و تجاری

نهال گردو انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها برای ارتفاع های مختلفی از سطح دریا مناسب می باشد. وجود انواع نهال های گردو سبب شده تا امروزه کشت و پرورش گردو در بیشتر مناطق کشور انجام شود. اما بهتر است بدانید که نهال های تجاری یک گزینه پر فروش و سودآور برای شما است که با شناخت انواع آن می توانید سود زیادی کسب کنید. اگر شما هم قصد خرید نهال گردو را دارید، می توانید به صورت مستقیم و غیر حضوری خرید خود را از نهالستان تک فیدان مهندس علی ارجمند (بهترین نهالستان ایران و میاندواب) انجام دهید.

معرفیپنجنهالگردوبرتروتجاریجدیدبرایکاشت

مغز به عمل آمده از کاشت و پرورش نهال گردو در ایران و بازار جهانی مشتری دارد و یک گزینه بسیار پرسود است. شما می توانید با کاشت و پرورش آن محصولات خود را صادر کنید. از انواع نهال گردو برتر و تجاری که بسته به مشخصات زمین و منطقه جغرافیایی می توانید انتخاب کنید، عبارتند از:

1- نهال گردو چالدران

میوه گردو چالدران پوست کاغذی داشته و بسیار درشت اشت. با کاشت نهال گردو چالدران تنها با گذشت 2 سال می توانید محصول آن را برداشت کنید. باردهی بالا، پرورش آسان و مقاومت بالا از دیگر مشخصات این گردو است. نهال گردو چالدران دیرگل بوده و بیشتر برای مناطق کوهستانی مناسب بوده و نسبت به هوای سرد هم تا حد زیادی مقاوم است.

نهالستان تک فیدان

 

2-نهالگردوچندلر

نهال گردو چندلر یک انتخاب خارق العاده برای مناطق سردسیر است و جزو نهال های دیرگل می باشد. کیفیت محصولات آن بسیار بالا بوده و بسیار پربار است. چوب گردو این نهال بعد از 50 سال نیز به بلوغ می رسد و می توانید از چوب گردو آن هم استفاده کنید.

3- نهال گردو فرنور

از محبوب ترین گردوها بین کشاورزان، نهال گردو فرنور است که بعد از رشد ارتفاع آن به 4 الی 6 متر می رسد. مغز گردو فرنور رنگ سفیدی داشته و بسیار خوش طعم است. پوست آن هم ضخامت زیادی نداشته و به راحتی از میوه جدا می شود. عمر مفید نهال گردو فرنور برابر با 100 سال بوده اما باید از هرس کردن ان غافل نشوید و همچنین از کود مناسب استفاده کنید تا رشد سریعی داشته باشد. فراموش نکنید که نهال گردو فرنور باید آبیاری منظمی داشته باشد.

 

4- نهال گردو کاسپین

از دیگر نهال های برتر تجاری که می تواند یک گزینه انتخابی عالی برای شما باشد، نهال گردو کاسپین است. این گردو طعم و مزه متفاوتی به نسبت دیگر نمونه ها داشته و نهال آن در دسته رقم های پربار قرار دارد. کاسپین یک انتخاب اقتصادی است که در برابر بسیاری از آفات و بیماری ها هم مقاوم می باشد. این نهال برای مناطق کوهستانی و سردسیری مناسب است. همچنین می توانید آن را در باغچه هم پرورش دهید.

 

5- نهال گردو پرشین

از شناخته شده ترین نهال های گردو است که اصالت آن به کشورمان ایران باز می گردد. مغز آن خواص زیادی داشته و بسیار خوش طعم است. عمر مفید آن برابر با 40 سال بوده و بعد از گذشت آن می توانید از چوب نهال گردو پرشین استفاده کنید. کود دادن و آبیاری منظم از مهم ترین نیازهای آن است که باید برآورده شود.

درخت گردو دارای ارقام بیشتری بوده از ارقام دیگر گردو می توان به نهال گردو الوند، نهال گردو دماوند، نهال گردو خوشه ای و ژنوتیپ و نهال گردو تو سرخ، نهال گردو لیورمور غیره اشاره نمود. جهت خرید نهال گردو می توانید از بهترین نهالستان ایران یعنی نهالستان تک فیدان نسبت به خرید نهال اقدام نمایید.

در صورت تمایل به خرید یا مشاوره در مورد نهال و احداث باغ و کاشت نهال، تیم مجموعه نهالستان تک فیدان بصورت 24 ساعته به مدیریت مهندس علی ارجمند بصورت رایگان مشاوره و مشورت کنید.

تلفن مشاوره و خرید : 09144811631

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۰۲ ، ۱۹:۴۳
سیمین روگذر
سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۲۷ ب.ظ

معرفی ارقام نهال انگور برتر خارجی

نهال انگور یکی از پرفروش ترین نهال ها در کشور است که سود زیادی را برای کشاورزان به ارمغان می آورد. اما پیش از انتخاب و خرید نهال باید بدانید که انگور رقم های مختلفی دارد و همچنین نهال های آن به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شود. اگر شما هم قصد خرید نهال انگور برتر خارجی را دارید، می توانید به راحتی به صورت آنلاین یا حضوری از نهالستان تک فیدان اقدام کنید و به صورت تضمینی نهال مورد نیاز خود را به با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

معرفی ده نهال انگور برتر خارجی برای خرید و کاشت

نهال های انگور برتر خارجی، تنوع زیادی دارند. برای آنکه بتوانید از بین آن ها انتخاب کنید؛ باید انواع آن را بشناسید و با در در نظر داشتن شرایط اقلیمی منطقه خود و... یکی از آن ها را انتخاب کرده و پرورش دهید. به همین خاطر قصد داریم ده نهال انگور برتر خارجی را در ادامه به شما معرفی کنیم.

  • انگور ردگلوب

نهال انگور ردگلوب یکی از انواع انگورهای تولید شده در جهان است که معمولاً در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری کشت می‌ شود و دارای رنگ قرمز تیره و طعم شیرین است. نهال انگور ردگلوب جزو انگورهای دانه دار به حساب می آید. این انگور به دلیل دارا بودن خواص آنتی‌اکسیدانی، مفید برای سلامت قلب، پوست و سیستم ایمنی بدن است. برای رشد بهتر آن باید از انواع کودهای فسفر و نیتروژن دار استفاده کنید و با پوشش کاغذی مانع از حشره زدگی میوه شوید.

نهال انگور ردگلوپ

نهال انگور ردگلوپ

 

  • انگور بلک سیدلس

نهال انگور بلک سیدلس یک نوع انگور سیاه بدون دانه است که در بسیاری از مناطق جهان کشت می ‌شود. این انگور به دلیل طعم شیرین و خوشمزه ‌ای که دارد، برای تولید شیرینی، مربا، آبغوره و سایر فرآورده ‌های خوراکی استفاده می ‌شود. همچنین، به عنوان یک ماده غذایی سالم و با ارزش شناخته شده است و حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان، فلاونوئید و پلی‌فنول است. باید از کودهای شیمیایی و آلی برای توسعه آن استفاده کنید. احتمال پروانه زدگی این انگور هم زیاداست و باید در نگهداری آن دقت کنید. خاک این نهال هم باید سرشار از عناصر غذایی باشد تا محصولات با کیفیت را به ثمر برساند.

  • انگور اسکارلت رویال

نهال انگور اسکارلت رویال یک نوع انگور قرمز و شیرین است که در آمریکای شمالی پرورش داده می ‌شود. این انگور با رنگ قرمز تیره و پوست نازک و محکم خود، طعم شیرین و مطبوعی دارد. همچنین، حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان‌ و ویتامین C است که به سلامت قلب، پوست و سایر بخش ‌های بدن کمک می ‌کند. خاک با pH بین ۶ تا ۶.5 برای پرورش آن مناسب بوده و نیاز به آب زیادی دارد به طوری که خاک آن باید دائما مرطوب باشد. علاوه بر آب این نهال به نور زیادی هم نیاز داشته و باید به صورت هفتگی آن را کوددهی کنید.

  • انگور کریمسون سیدلس

نهال انگور کریمسون سیدلس جزو انگورهای قرمز بوده که در آمریکای شمالی و اروپا پرورش داده می‌ شود. این انگور دارای چندین خصوصیت مثبت است؛ از جمله طعم شیرین و مطبوع، پوست نرم و بدون دانه، رنگ قرمز جذاب و مقاومت بالا در برابر بیماری‌ های گیاهی. این انگور به عنوان منبع خوب آنتی ‌اکسیدان ‌ها و فیبر شناخته شده است. برداشتن آن در اواخر تابستان انجام می شود و برای آنکه محصول باکیفیتی برداشت نمایید باید از کودهای مناسب و خاک غنی استفاده کنید. همچنین به صورت منظم آبیاری آن را انجام دهید.

نهالستان تک فیدان

 

 

  • انگور فلیم سیدلس
  • نهال نگور فلیم سیدلس جزو انگورهای بدون هسته بوده و حبه های قرمز و گردی دارد. طعم آن بسیار شیرین و خوشمزه بوده و آبدار است. این انگور نیاز به آبیاری یک الی دو بار در هفته داشته و همچنین باید از پودر سولفات برای پرورش و رشد آن استفاده کنید. این انگور در فصل پاییز برداشت می شود و طرفداران زیادی هم دارد.
  • انگور روبی سیدلس

یکی از انواع نهال‌های انگور که توجه بسیاری از باغداران را به سوی خود جلب کرده است، نهال انگور روبی سیدلس نام دارد. نهال این نوع انگور از جمله نهال‌های وارداتی است و بی‌دانه بودن، آن را پرطرف‌دار کرده است. شما نیز برای احداث باغ انگوری پرمحصول که میزان درآمدزایی بالایی داشته باشد، می‌توانید نهال انگور روبی سیدلس را تهیه کنید.

  • انگور سوییت شاپر

نهال انگور سوییت شاپر با نام های دیگر بلک ویلیام یا نهال انگور موندراپ هم شناخته می شود. شکل دانه های آن بسیار متفاوت تر از دیگر انگورها بوده و حالت کشیده ای دارد. دانه های لوله ای و مستطیل شکل آن معمولا در اندازه های بزرگ و متوسط هستند و کم پیش می آید تا نهالی انگوری با دانه ریز داشته باشد. رنگ خاص این میوه از دیگر مشخصه های شگفت انگیز آن است. چرا که در ابتدا رنگ روشن و سبزی داشته و با قرارگیری در برابر نور خورشید به آبی تیره و متمایل به مشکی تغییر رنگ می دهد.

  • انگور تامپسون سیدلس

نهال انگور تامپسون یا بدون دانه یکی از محبوب‌ترین گونه‌های انگور کالیفرنیایی است که پس از تبدیل شدن به درخت کامل، ثمری گرد، کوچک و سبزرنگ خواهد داشت. اگر شما نیز به دنبال خرید و پرورش یکی از گونه‌های پربار هستید که بدون شرایط نگهداری چندان پیچیده، ثمری باکیفیت به شما ارائه دهد، مطلب را دنبال کرده و درباره این گیاه منحصر به فرد، اطلاعات کسب کنید.

  • انگور ردکارنت

امروزه باغداران علاوه بر ارقام بومی، از انگورهای خارجی نیز برای کاشت و پرورش استفاده می‌کنند که نهال انگور ردکارنت به دلیل بازدهی بالا در تولید بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رقمی مقاوم است که هم رشد آسانی دارد و هم این که از راندمان تولید قابل توجهی برخوردار می‌باشد. حبه‌های این انگور علاوه بر عطر و طعم منحصر به فرد، مقدار زیادی آنتی اکسیدان، املاح معدنی و ویتامینی دارند

  • انگور اتوم رویال

از دیگر از ارقام مهم و خاص می توان نهال انگور اتوم رویال رو نام برد که دارای بازار تجاری خوب میباشد این رقم مقاوم بوده و با اب و هوای ایران سازگاری بهتری دارد و از رشد و راندمان بیشتری بر خوردار میباشد دارای طعم بی نظیزی بوده و از املاح معدنی بیشتری بر خوردار است

خرید نهال انگور از نهالستان تک فیدان مهندس علی اجمند:

در این مقوله تلاش نمودیم تا بطور کامل، تمام نکات لازم و مهم را درباره برترین ارقام نهال انگور خارجی را ذکر کنیم تا شما باغدار عزیز با بهترین، سازگارترین و سوددِه‌ترین ارقام انگور آشنا شوید.

نهال شناسنامه‌دار ، مشاوره رایگان قبل خرید و کاشت نهال، مراقبت بعد از آن و ارائه فاکتور ثبتی به مشتری، ارسال نهال سالم و اصیل به سراسر کشور از خدمات نهالستان تک فیدان می‌باشد.

جهت خرید و ثبت سفارش حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق مراجعه به ادرس نهالستان و یا تماس با شماره تلفن های این مجموعه اقدام نمایید.

گلخانه: شهرستان میاندوآب، انتهای کوی رابری، صد متر جلوتر از خیابان گلزار شهدا

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۰۲ ، ۱۹:۲۷
سیمین روگذر