وبگردی

تحلیل محتوایی وب سایت

وبگردی

تحلیل محتوایی وب سایت

يكشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵ ب.ظ

نهالستان گردو فیدان

 

اندکی در مورد نهالستان گردو فیدان

نهالستان گردو فیدان با ۴۰ سال سابقه تولید نهال گردو، به شما کمک می‌کند تا بتوانید باغ میوه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به باردهی با راندمان بالا برسانید و باغات خود را به حالت تجاری در بیاورید.
این مجموعه با فروش تک و عمده نهال‌های گردو اصیل و شناسنامه دار خارجی، ایرانی و خوشه‌ای توانسته است تا توقعات و نیازهای باغداران و کشاورزان کشورمان ایران را برآورده سازد.
تمامی نهال‌های گردوی ارائه شده در نهالستان فیدان در نوع خود کم نظیر‌ند.‌ این نهال‌ها با نگاهی علمی و بسیار دقیق، صرفاً برای مصارف تجاری تولید شده‌اند تا بیشترین میزان رضایت باغدار را دریافت کنند. فراموش نکنید که از پیشرفته‌ترین و به روزترین آزمایشگاه‌ها برای پرورش این نهال‌ها استفاده شده است.
باغداران و کشاورزان عزیز می‌توانند با توجه به توسعه اینترنت از هر کجای ایران اقدام به ثبت سفارش و دریافت محصولات در بسته‌بندی‌های ایمن و مجهز کنند.

بزرگترین بازار نهال گردو 

تولید کننده برتر نهال گردو


باغداران و کشاورزان عزیز می‌توانند با توجه به توسعه اینترنت از هر کجای ایران اقدام به ثبت سفارش و دریافت محصولات در بسته‌بندی‌های ایمن و مجهز کنند.
از مشاوره تخصصی کاملاً رایگان مجموعه نهالستان گردو فیدان کمک بگیرید تا بتوانید با توجه به شرایط محیطی محل کشت، بودجه و اهداف کاشت‌ نهال، بهترین نهال‌ها را با رقابتی‌ترین قیمت تهیه کنید. نهالستان گردو فیدان قصد دارد تا با تکیه بر اعتماد شما، گامی بزرگ در رشد و توسعه صنعت کشاورزی و باغداری کشور بردارد.

  • بیش از ۴۲ سال تجربه و اصالت

  • گواهی بهداشت و کارت قرنطینه

  • دارای لیبل اصالت (جهاد کشاورزی)

  • خرید نهال گردو

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۸
سیمین روگذر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی