وبگردی

تحلیل محتوایی وب سایت

وبگردی

تحلیل محتوایی وب سایت

يكشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲ ب.ظ

نهالستان انگور فیدان

هدف اصلی مجموعه نهالستان انگور فیدان، بر طرف کردن نیازهای باغداران و کشاورزان عزیز و زحمتکش کشورمان ایران است. این نهالستان انگور، قصد دارد تا با ایجاد تغییری بزرگ در اکوسیستم فروش نهال، گامی هرچند کوچک در ارتقاء سلامت محصولات کشاورزی بردارد. توجه کنید که تولید نهال‌های مثمر به صورت کاملاً علمی و تخصصی در این مجموعه انجام می‌شود و این نهالستان، با داشتن تجربه ۴۰ ساله و همکاری با بهترین مهندسین کشاورزی کشور از پس تمامی چالش‌ها برآمده است و امروزه ظرفیت تولید بسیار بالایی دارد. نهال‌های انگور خارجی، ایرانی و کاملاً خاص در این مجموعه باسابقه که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فیدان نهال است، پرورش می‌یابند.

این نهالستان خوش‌نام تمامی نهال‌های انگور‌های داخلی و خارجی باکیفیت را با بهترین قیمت به باغداران و کشاورزان گرامی در جای به جای ایران ارسال می‌کند. مجموعه نهالستان انگور فیدان با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه ۴۰ ساله‌اش، قصد دارد تا دغدغه کشاورزان را کاهش دهد و نهال‌های مورد نیاز باغداران کشورمان را تأمین نماید.

نهال‌های این نهالستان به صورت سالم و دست‌کاری نشده، پایه کوتاه و پایه بلند، اصلاح شده ژنتیکی، چندساله یا خوشه‌ای با بالاترین کیفیت، با توجه به نیاز شما ارائه می‌شوند و خاطر نشان می‌کنیم که تمام نهال‌های این مجموعه مجوزهای لازم از جمله لیبل جهاد کشاورزی، ضمانت فروش نهال اصلی، گواهی بهداشت و فاکتور اثبات عاری بودن نهال از هر گونه بیماری و آفات را به همراه خود دارند و با بسته‌بندی کاملاً ایمن مجهز برای شما ارسال می‌شوند.

از مشاوران سایت نهال انگور کمک بگیرید تا بتوانید بهترین نهال را برای قلمه زدن یا کاشت تهیه کنید. به یاد داشته باشید که تمامی نهال‌های انگور ارائه شده در این مجموعه با تکیه بر دانش، اصول تخصصی و تجربه چندین ساله و با امکانات علمی و متدهای جدید تولید شده‌اند و به کمک اعتماد شما، این مجموعه می‌تواند نقشی مفید و بزرگ در بهبود صنعت کشاورزی و باغداری کشور داشته باشد.

باغداران  عزیز میتوانند با توجه به توسعه خرید آنلاین از هر کجای کشور پهناور عزیزمان اقدام به ثبت سفارش و دریافت نهال های انگور خریداری شده در بسته‌بندی‌های ایمن و مجهز کنند.
از مشاورهرایگان و تخصصی مجموعه نهالستان انگور فیدان یاری بگیرید تا بتوانید با توجه به شرایط محیطی محل کشت، بودجه برترین نهال‌ها را با رقابتی‌ترین قیمت تهیه کنید. نهالستان انگور فیدان قصد دارد تا با تکیه بر اعتماد شما، گامی بزرگ در رشد و توسعه صنعت کشاورزی و باغداری کشور بردارد.

09144811631 مهندس علی ارجمند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۸
سیمین روگذر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی